נערך טקס חניכת מוצב פלוגת המתקנים ביישוב היהודי בחברון

20.09.22
מערכת את״צ

היום (שלישי) התקיים טקס חניכת מוצב פלוגת המתקנים ביישוב היהודי בחברון שבחטיבה המרחבית יהודה.

בשנה וחצי האחרונות המוצב ״רובע חזקיה״ עבר שיפוץ מהפכני בהובלת מנהלת קשת צבעים ומנהלת גבולות ותפר, והיום, עם תום השיפוץ, הפלוגה שנמצאת בלב היישוב היהודי בחברון ומשמשת כמרכיב עיקרי בהגנה על התושבים, עברה לבסיס החדש לרווחת המשרתים.

בטקס נכחו מפקד פיקוד המרכז, אלוף יהודה פוקס, ראש מנהלת קשת צבעים תא״ל עופר הינדי, מפקד אוגדת יהודה ושומרון, תא״ל אבי בלוט, מפקד מנהלת גבולות ותפר, תא״ל ערן אופיר, מפקד חטיבת יהודה, אלוף משנה ישי רוזיליו ומפקדים נוספים.

דבריו של תא״ל עופר הינדי, ראש מנהלת קשת צבעים במעמד החניכה: לאחר 40 שנים מאז שהוקם המוצב, היום תם ונשלם השיפוץ של מוצב הקבע לפלוגה שאחראית על הגנת הישוב היהודי בחברון. במהלך השיפוץ השקענו משאבים רבים לטובת ורווחת הלוחמים, אשר פועלים לילות וימים על מנת לעמוד במשימתם בצורה הטובה ביותר ולהגן על תושבי חברון״.

מדברי של מח״ט יהודה, אל״ם ישי רוזיליו: ״לשרת בחברון זו זכות גדולה ואתגר משמעותי. פלוגת המתקנים זו פלוגה שעושה את אחת התעסוקות המבצעיות המורכבות ביותר בצהל. חובותינו כמערכת להעניק את התנאים הטובים ביותר למשרתים בגזרה זו ואני שמח על מימוש הפרוייקט הכה חשוב לרווחת הלוחמים והמפקדים״.