סא״ל אלירן אבנעים מסיים את תפקידו כסמח"ט עציון

04.12.23
מערכת את"צ

לאחר שנתיים מורכבות באיו״ש בהן החל מבצע שובר גלים ומלחמת חרבות ברזל, סא״ל אלירן אבנעים מסיים את תפקידו כסגן מפקד החטיבה המרחבית עציון שבאיו״ש.

אבנעים יחד עם מפקד החטיבה, פיקד על הגזרה וניהל אירועים מבצעיים, פיקד על תרגילים רבים, פעולות סיכול, על משאבי החטיבה, חייליה ומפקדיה, פרויקטים חדשים כגון חמ״לים מתקדמים, ניהול השגרה ביחידה ושמירה על בטיחות החיילים.
אבנעים ידוע כמפקד מוערך, מסור, מקצועי וצנוע, שפעל ימים ולילות כדי לקדם את הבטחון בגזרת עציון ואת חיי ורווחת החיילים. לתפקיד סגן מפקד החטיבה נכנס סא״ל מיכה ממן, ששירת בתפקידו האחרון כקצין אגף המבצעים של חטיבת שומרון.

באירוע הפרידה שהתקיים, סא״ל אבנעים הודה לכלל חיילי ואנשי הקבע בחטיבה בסדיר ובמילואים והמשיך במילות פרידה לתושבי גוש עציון: ״תודה לאנשי ההתיישבות היקרים והכוחות מהארגונים השונים שבלעדיכם לא ניתן לקיים את הפלא הזה שנקרא חיים בטוחים ושלווים בחלקת הארץ המדהימה הזו, בגוש עציון על כלל נופיו ותושביו.
כולי תקווה שנדע ימים טובים מאלה, שנצא מנצחים ומחוזקים מהמלחמה הזו כשתיגמר. שנזכה לשוב כל איש ואישה לביתם ומשפחתם ונוכל להבטיח שהמחיר ששילמנו לא היה לשווא ושהעתיד של כולנו יחד, רק יחד, יביא צמיחה ובטחון לדורות הבאים.
אסיים בפסוק משיר השירים ״שימני כחותם על ליבך, כחותם על זרועך״ אני מסיים את תפקידי בחטמ״ר עציון אבל גוש עציון וחטיבת עציון ואנשיה נשארים בליבי לעד. תודה!״.