החלפת מג"ד 910 בחטיבת עציון

21.05.24
מערכת את"צ

אתמול (שני) התקיים טקס החלפת מפקד גדוד מילואים 910 של חטיבת עציון שנערך בקבר רחל בראשות מפקד אוגדת איו"ש, תא"ל יקי דולף ומפקד חטיבת עציון, אל"ם איתי מטק.

קרדיט: שקד כרמל

‎במשך חמש וחצי שנים גדושות הוביל סא"ל פדידה את הגדוד בתעסוקות מבצעיות מאתגרות ותקופות אחרות, לא פחות משמעותיות. ביניהן, לקח חלק והוביל את הגדוד בפעילות התקפית ענפה, שכללה מעצרים, תפיסת אמצעי לחימה בלתי חוקיים, תפיסת פעילי טרור ועוד. הוא דאג להמשיך את קודמיו בהנחלת המורשת של לוחמי העבר ולספר את סיפורי הגבורה של הגדוד המצטיין. סא"ל דודו פדידה בירך את המג"ד הנכנס, סא"ל שלמה אוחיון, שמילא שורה של תפקידים בגדוד בליבת העשייה המבצעית, ואת תפקידיו האחרון מילא כסגן מפקד הגדוד.

קרדיט: שקד כרמל

מדבריו, מפקד גדוד 910 היוצא, סא"ל דודו פדידה: "תודה רבה לאנשי החטיבה והאוגדה. תודה על אמון, על היד בחניכה וכתף בגיבוי, על ההקשבה וגמישות. לחיילי ומפקדי העיקרים - תודה לכם על האימון והרצון ללכת אחריי. אתם מיטב אזרחי ישראל. אני מקווה שהייתי מפקד הראוי לכם בעת הזאת, ושאנחנו כגדוד ראויים יחד למצווה הגדולה הזאת - של הגנה ומסירות נפש אמיתית על עם ישראל בארצו המובטחת".

קרדיט: שקד כרמל

מדברי מפקד גדוד 910 הנכנס, סא"ל שלמה אוחיון: " הגדוד מוכן לכל משימה שתוטל עליו בשגרה ובחירום - ואני בטוח שנעשה זאת בצורה הטובה ביותר. ברצוני להודות לכם המפקדי כיתות, סמלים, מ"מ, מ"פים, סמ"פ, קציני מטה ובעלת תפקידים המשמעותיים בגדוד ובחטיבה - תודה על מסירות אין קץ, על הקרבה ועבודה הקשה. אתם המופת של החברה הישראלית".