טקס ההתייחדות השנתי עם זכרם של חללי פיקוד העורף

11.09.22
מערכת את"צ

טקס ההתייחדות השנתי עם זכרם של חללי פיקוד העורף התקיים ביום שלישי האחרון, באנדרטה החילית לזכר חללי פיקוד העורף שבמחנה ׳רחבעם׳.

הטקס נערך בראשות מפקד פיקוד העורף, אלוף רפי מילוא, ראש מטה פיקוד העורף, תא״ל לירון דונל, ראש מחלקת נפגעים, אל״ם רעות קורן, יו"ר עמותת פיקוד העורף, אל"ם במיל' רונית לב, המשפחות השכולות וכן, מפקדי וחיילי החיל בעבר ובהווה.

מדברי מפקד פיקוד העורף, אלוף רפי מילוא: "תמצית ייעודו של פיקוד העורף היא הצלת חיים. בעיתות שיגרה ובעיתות חירום, פועלים משרתי הפיקוד, ימים ולילות לחיזוק המרחב האזרחי לחירום, באמצעות אימון ותרגול הרשויות, לחיזוק התשתיות ולהעצמת החוסן הלאומי - כל זאת על מנת לתרום לניצחון צה"ל במערכה. למען מימושם של יעדים אלו, פעלו משרתות ומשרתי הפיקוד, הנופלים והנופלות שעם זכרם אנו מתייחדים".

"רק לפני שבועות ספורים, במהלך מבצע ׳עלות השחר׳, הוכיח שוב פיקוד העורף את ייעודו החשוב, ומילא את שליחותו החיונית בערי ישראל וביישוביה. בני המשפחות השכולות, אין בכוחן של המילים להביא עימן נחמה. אין ביכולתן להתמודד למול עוצמת הכאב שלכם. ובכל זאת, אולי תמצאו חיזוק בידיעה כי אנחנו זוכרים את יקיריכם כל העת וממשיכים לצעוד בנתיב שהותירו לנו", הוסיף.