הצצה למועדון החדש במפח"ט 474

כשנכנסים למועדון החדש בחטמ"ר 474, חטיבת הגולן והחרמון, מגלים מהר מאוד שיש בו את כל מה שצריך - עמדות הטלוויזיה, הפלייסטיישן ואפילו השק"ם - נמצאים באותו החלל. כך זה נראה

23.04.20
מערכת אתר צה"ל

"תמיד היה לנו חלום להקים מועדון לחיילים", פותח בהתרגשות רס"ר מפח"ט 474, מחנה סער, רס"ר ליאון ורון. ""יחד למען החייל" נרתמו למשימה, ומרגע אישור הפרויקט, גם בתקופה הנוכחית והמאתגרת של הקורונה, תוך שבוע היה כאן מועדון חדש שהמשרתים לא מפסיקים להתלהב ממנו".

במועדון החדש יש שתי עמדות טלוויזיה, סוני פלייסטיישן, משחקים, שק"ם גדול, ופינות ישיבה רבות בתוכו ומחוצה לו. "זה מעניק לנו הרבה מקומות לשהות בהם ולהנות, גם כשקר מדי או חם מדי בחוץ", משתפת חיילת המשרתת בחטיבה ומציינת בחיוך: "יש אפילו פינות גן עם כריות. זה לא מובן מאליו, הבסיס הזה באמת מיוחד".

"יחד למען החייל" הקימה את המועדון בכספים תרומת ארגון ידידי צה"ל בארה"ב ובפנמה FIDF. העבודות על המועדון החלו שלושה ימים לפני חג הפסח והן הושלמו בזמן שיא. "הסמח"ט ואני זירזנו את התהליך כדי שיסתיים כמה שיותר מהר", משתף הרס"ר ומציין לטובה את פועלה של יחד למען החייל: "הם תרמו הרבה כדי שהמקום יראה איכותי, זה מאוד מוערך".

במקביל, גם בית הכנסת שופץ, ומתחילים בשדרוג חדר הכושר. "החטיבה עברה שינוי פנים מאוד גדול בשנה האחרונה. קורים פה רק דברים טובים, וחשוב לנו שלחיילים ולאנשי הקבע שמשרתים פה תהיה חוויה טובה", מסכם הרס"ר.