מערכת את״צ

קבלו את מצטיין מפקד גדוד 595 רב"ט דניאל רוסט מירושלים!

החודש התקיים טקס מצטייני מפקד גדוד איסוף קרבי "עיט" 595 בגזרת סוריה, סא"ל ענאן חמדאן.
בין המצטיינים נבחר לוחם איסוף קרבי מפלוגת היחמ"מ, רב"ט דניאל רוסט.

דניאל בן 25, חייל בודד משוויץ שבחר לעלות לארץ מתוך ציונות לפני כשנתיים וחצי, דניאל התגייס במרץ 2021 להיות לוחם באיסוף קרבי, בתום שמונת חודשי ההכשרה עלה לקו להיות לוחם בגדוד 595 בצוות מכפיל 3 בפלוגת היחמ"מ.

כששאלנו את דניאל על חוויה משירותו הצבאי סיפר: "לילה אחד זכור לי במיוחד. זה היה בתחילת האביב שעוד היה די קר ברמת הגולן. היינו בפעילות מתמשכת בשיתוף פעולה עם יחידה אחרת. אחרי שקיעת השמש נכנסנו המפק"צ, עוד שני חיילים ואני אל עמדת התצפית הצפופה. בדקנו את תקינות האמצעים והתלבשנו עם כל מה שהיה לנו. נשארנו שם כל הלילה וכשאור השמש החל להבהיר את השמיים החשוכים, שלושה חיילים עייפים אך שמחים על הצלחת המשימה יצאו מהעמדה. אני זוכר את תחושת הסיפוק על ההשתתפות במשהו גדול מאיתנו. רגעים כאלה מחברים אותי לתמונה הגדולה יותר ומזכירים לשם מה אנחנו כאן".

על ההצטיינות מספר דניאל: "קודם כל אני רוצה להגיד תודה. אני מאוד מעריך את ההוקרה ומודה לאנשים היקרים שמסביבי. אני שמח להיות חלק ולתרום את חלקי למען המדינה. אני מאמין שזו מתנה גדולה, ושכל מה שיש לנו לתת זה מה שקבלנו. לצוות שלי מגיע הערכה גדולה מאוד, היחד שלנו עושה אותנו חזקים, כפי שנאמר 'אין אהבה גדולה מאהבתו של הנותן את נפשו בעד ידידיו'. כאן בצבא יש לנו את ההזדמנות לגעת בסוד הגדול הזה".

ישר כוח ובהצלחה בהמשך הדרך!