מערכת את"צ

היום (ד׳), התקיים טקס מצטייני ראש השנה של אוגדה 146 בהובלת מפקד האוגדה, תא״ל ישראל שומר. בטקס, הביע מפקד האוגדה את הערכתו לכלל המצטיינים, במילואים ובסדיר, על עשייתם המשמעותית ותרומתם הגדולה לאוגדה ולמדינת ישראל.

מצטייני אוגדה 146, מילואים:

אליעד בן 29 מנתניה. מנהל חברה עצמאית בתחום הרפואה באזרחות. קצין בעל מוטיבציה גבוהה, מביא את הסוללה שתחת פיקודו להישגים גבוהים, אחראי, מסור, ומקצועי.

עומר בן 30 מאורנית. ומשרת כסמסו״ל. הוא משפיע ומשמעותי בגדוד, ערכי, בעל יכולות הנעה והובלה. שירות המילואים מהווה נדבך מהותי בחייו. מחדיר מוטיבציה בחייליו וממהווה פוטנציאל מובהק לתפקיד המסו״ל.

אילן בן 51 מגבעתיים. הוא מתנדב לשירות מילואים, ובעשייתו מפגין מנהיגות שקטה, מגדיל ראש, שואף למצוינות בכל משימה - קטנה וגדולה. אהוב על מפקדיו וחיילים. הועלה לדרגת רס״ן בטקס.

אגור בן 33 מקריית ארבע. ומוביל את הצוותים תחתיו במקצועיות ויעילות, בקיא ביסודות הסריקה ומבצע תפקידו בצורה יוצאת מן הכלל, תוך הגדלת ראש ושאיפה למצוינות.

אייל בן 52 מנהרייה. הוא בעל ידע מקצועי נרחב בשלל תחומים, ומבצע את תפקידו ללא דופי - ובאופן יוצא מן הכלל, מתפקד היטב בתנאי לחץ ושואף למצוינות. אהוד ואהוב בקרב חבריו למילואים.

חיים בן 48 מקריית אתא. הוא מתנדב לשירות מילואים, מהווה מקור ידע גדודי בתחום הנגמ״ש, חותר למגע, מנהל יחסי גומלין מצוינים עם כל גורמי הפלס״ם ומסייע לגדוד להצלחתו המלאה באימונים ובתעסוקה, בטקס הועלה לדרגת רס"ב.

שי בן 48 ממודיעין מכבים-רעות. הוא מבצע את תפקידו במסירות ובתחושת אחריות, מגדיל ראש ופועל באופן יצירתי על מנת לקדם את מכלול האש.

אוריאל בן 38 מתל אביב, הוא נולד בארה״ב ועלה ארצה על מנת להתגייס לצה״ל. על אף המורכבות בניהול עסק עצמאי, מגיע לכל זימון עם מוטיבציה וחיוך, אחראי ומקצוען, מאופיין בענווה, צניעות ודאגה לכלל.

רועי בן 42 מאלונים, הוא סמל ותיק אשר מוביל את מחלקתו באומנות פיקודית מעוררת הערכה, מוכשר ומקצועי ובעל אחריות ומסירות גדולה. רועי מתנדב למילואים על מנת להמשיך לתרום לגדוד ולמדינה.

אלישע בן 33 מנוקדים. ומעורר השראה ומוטיבציה בקרב סגל המפקדים וחיילי הפלוגה, הוא מהווה סמל לתרומה ונכונות לשירות מילואים.הוא ניחן ביכולות בין אישיות גבוהות ומהווה גורם משפיע בפלוגה

נתן בן 30 מאלקנה. הוא קצין מצטיין בפן המקצועי ובפן הפיקודי - מגדיל ראש מתוך אכפתיות והשקעה ורואה בתפקידו שליחות וערך מוסף.

עמית בן 30 מתל אביב. מ״מ מצטיין, מוביל, מסור ואיכותי. הוא מבצע את תפקידו בשביעות רצון למפקדיו וחייליו. מוביל את מחלקתו להישגים מדהימים וראיים לציון.

גלעד בן 48 ממרום גולן, מתנדב לשירות מילואים, מסייע בכל, משקיע ותורם ממרצו לטובת הגדוד,ממחיש את המושג משא״ן ב-360 מעלות - דואג לחיילים בכלל הרבדים.

לאון בן 43 מראשון לציון, הינו נגד לוגיסטיקה בפלה״ק, הוא מקצועי לאין שיעור, חרוץ ומוביל בעשייתו - מגיע ראשון יוצא אחרון לכל אימון.

הלל בן 28 מכפר עציון, הוא קצין איכותי, המבצע את תפקידו על הצד הטוב ביותר - רותם את הצוות לכל משימה, רציני ערכי ומביא לידי ביטוי את ערכי אהבת הארץ.

צח בן 44 מירושלים, הוא רציני, אחראי, בעל יכולות מקצועיות הראויות לשבח ומוטיבציה גבוהה לאופק רחוק בשירות המילואים. פועל מתוך משימתיות ומצוינות כאשר הטיפול בפרט לנגד עיניו.

צביקה בן 46 מרעננה, קצין רציני, אחראי, בעל יכולות מקצועיות ומוטיבציה גבוהה, מוביל את הפלוגה למצוינות מאז כניסתו לתפקיד.

ארקדי בן 47 מיקנעם עלית. באזרחות, מפקד על מחלקה המונה עשרה שוטרים ומבצע תפקידו כקצין, הוא מוביל אותם להשיגים גבוהים, ומתנדב לשירות מילואים, ארקדי מבצע את תפקידו במקצועיות ואחריות אישית, מגדיל ראש ובעל מוסר עבודה גבוה.

יגאל בן 62 מטבריה, מתנדב למילואים ומבצע מספר רב של ימי מילואים בכל שנה. מקצועי, בעל ניסיון וידע רב, עצמאי בתפקידו ומהווה דוגמה ומופת לאנשי המילואים.

גיא בן 27 מיבניאל, הוא מבצע עבודתו באיכפתיות ומקצועיות תוך גילוי אחריות רבה כלפי העשיה במרכז האג״ם. יוזם וחותר ללמידה. גיא הינו הלב הפועם של המכלול, וסוחף אחריו את כל הסובבים אותו לביצוע המשימה.

נועה בת 35 מגבעתיים, מבצעת תפקידה באכפתיות ומקצועיות, יוזמה ואחריות, מתייצבת לכל אימון, תרגיל והפעלה ותורמת רבות להצלחת המכלול.

אליהו בן 29 מטבריה. ואמון על מספר תחומים מורכבים ומאתגרים, ומבצע זאת ביד רמה. אליהו בולט באיכות העבודה ובמקצועיות שלו תוך יוזמה לביצוע שינויים וקידום תהליכי עבודה בגדוד.

טום בן 27 משער העמקים, רציני עם המון מוטיבציה, לוחם עבר, וחייל יסודי שעובד קשה ובמסירות למען הפלוגה. תום רתום והינו נכס ליחידה.

מצטייני אוגדה 146, בשירות הסדיר:

גל בת 20 מנוף הגליל, מנהלת בהצטיינות שני גדודים שונים במבנה והרכבם, היא מנהלת תחומי כוח אדם ברמה החטיבתית, מפקדת טובה לחייליה ובעלת יחסי אנוש טובים.

בן 19 מחיפה, אנטון חייל אחראי, ממושמע, אמין, מקצועי ומסור. יודע לשקף תמונת מצב מקצועית, ומהירה לרמה הממונה, מוביל ומקדם תהליכים משמעותיים בתחום התקשוב תוך הפגנת יצירתיות וחדשנות.

בן 19 מקריית אתא, חרט על דגלו את ערך השירותיות והשליחות, חותר למען מענה מיטבי ומהווה אוזן קשבת לכל חיילי היחידה. בעל יחסי אנוש טובים ודוגמא ומופת בעשייתו.

בן 21 מנהריה, פועל בטוב לב ואדיבות לכל הסובבים אותו. מוביל ויוזם בפן החברתי, איכותי ובעל יכולות גבוהות. רז סובל מפריקות כתף חוזרות, ולאחר תקופות החלמה ממושכות בר״ם 2 וביחידת המחלימים, ועל אף הקושי שבחזרה לשגרה, ״חזר הביתה״ לבצע את התפקיד על הצד הטוב ביותר.

בן 22 ממעלות תרשיחא, אחראי על כוננות וכשירות החטיבה ועושה זאת ביד רמה. יוזם, מוביל תהליכים ארגוניים, מקדם תהליכים במצוינות וללא פשרות בקפדנות ודיוק מרבי. מהווה דוגמא ומופת לכל מפקדי וחיילי החטיבה.

בן 20 מעפולה, מאופיין במצוינות, חתירה לביצוע המשימה, והגדלת ראש. מהווה מודל לחיקוי לשאר החיילים במחלקה.

בת 19 מגדיש, נכנסה לתפקיד והתמקצעה בהמון נחישות, חתירה ללמידה. היא מהווה גורם משמעותי לאנשי הקבע וחיילי הסדיר וזמינה וקשובה תמיד.

בן 19 מטבריה, חייל רציני ואחראי, מגדיל ראש בעשייתו, בעל יכולות בין-אישיות ראויות לציון, חברותי ויוצר אווירה טובה במחלקתו.

בן 23 מטירת הכרמל, אחראי על שגרת אחזקה לטנקי המרכבה, חש מחויבות למקצוע ומסייע בכל משימה. ערכי, מגדיל ראש ויוזם, בעל מוסר עבודה גבוה, וחייל מוערך בעל צניעות וענווה.

בת 20 מהרצליה, קב״מית אוגדה, קצינה מצטיינת, רצינית ואחראית שלוקחת ברצינות כל משימה ומבצעת מתוך תחושת שליחות ואהבת המקצוע.

בן 20 מכפר ברוך, מטר משרת כמש״ק אבטחה באוגדה, חייל מקצועי ומוערך מאוד. מהווה אוטוריטה מקצועית בכל תחומי האבטחה. ודוגמא אישית יוצאת מן הכלל.

בן 19 מבית שאן. לוקח חלק פעיל ומשמעותי במתן מענה, במחשוב המבצעי והניהולי באוגדה. חייל נעים הליכות ומהווה דמות משמעותית, מבחינה חברתית ומקצועית לחיילי המחלקה.

בן 20 מנוף הגליל. חייל נעים הליכות המשמש דוגמה לסובבים אותו. אחראי, מסור, חותר להתמקצעות וללימוד התפקיד.

בת 22 מכרמיאל. תורמת רבות לכשירות האוגדה, איכות התרגילים האוגדתיים והחטיבתיים וסייעה לשפר את מוכנות האוגדה למלחמה, ט' קצינה איכותית ומקצועית, יוזמת, ערכית ואהובה על חייליה ועמיתיה.

בן 20 מעפולה, חייל אחראי וחרוץ שממלא את תפקידו לשביעות רצון מפקדיו. בעל תחומי אחריות רבים במחלקה. חייל משקיע, שאפתן, אכפתי ומגדיל ראש ופועל תמיד מתוך רצון טוב לעזור ולדאוג לכולם.

בת 21 מקריית מוצקין, היא אמונה על תחום הסגל מילואים, ומבצעת את תפקידה בצורה יוצאת דופן. נסטיה רצינית, מגדילה ראש, בעלת יחסי אנוש טובים ומהווה אוזן קשבת לחיילי האגף.

בן 20 מארבל. בעל מסירות ומקצועיות משדר תחושה של רוגע וסבלנות. בעל יכולות פיקודיות, ומהווה דוגמא אישית לסובבים אותו.