מרכז לשירות העובד הינו מדור במרכז תע"ץ אשר אמון על מתן מענה לפניות עובדי צה"ל ונציגי כ"א מכלל יחידות הצבא.

המרכז נבנה מתוך תפיסה הממקמת את עובדי צה"ל במרכז העשייה ותוך אמונה כי שרות הניתן תוך אחריות, זמינות, כבוד הדדי, מקצוענות ונגישות הוא אשר יוצר נאמנות וקשר ארוך טווח מול הפרט.

בנוסף להיותו מוקד קליטה והעברת פניות רלוונטיות אל המדורים השונים במרכז תע"ץ לקבלת מענה מעמיק יותר באם נדרש, ניתן לפנות אל המדור בכל שאלה הקשורה לזכויות, רווחה ומימוש מדיניות העסקה, בנושאים בהם מטפל מרכז תע"ץ : שכר ופנסיה, פרישה, סיווג וקידום ועוד. 

כל פניה באם לא מקבלת מענה מיידי ע"י נציגי המוקד מועברת לטיפול במדור המתאים ובהתאם מנוהל מעקב מתמיד אחר הטיפול.

אמנת השירות של המרכז לשירות העובד

  • מתן שרות אישי ואדיב לכל פונה.
  • מתן שרות מקצועי, אמין וזמין לכל פונה.
  • מתן מענה יעיל ואיכותי תוך התחשבות בזמני התגובה.
  • מחויבים להקשבה ואכפתיות כלפי הפונה תוך שמירה על כבודו וצנעתו.

שעות פעילות המרכז לשירות העובד

בימים א'-ה' 8:00-17:00

דרכי התקשרות:

טלפון: 073-2770832 או 9842*

מסרון (SMS) למספר: 052-999-0198

מייל: taaz.moked@digital.idf.il

פקס: 03-6553751

הסדרת תחומי עיסוק בין המוקדים - מרכז תע"ץ/מופת

עלון פרסום למוקד