מהיום כבר לא תצטרכו לזכור בראש הרבה מספרים - אגף הטכנולוגיה והלוגיסטיקה משיק את המוקד החדש והמאוחד, שיעניק מענה לוגיסטי בתחומי ההובלות, הציוד והמזון, ויספק תשובות לכל השאלות של יחידות צה"ל. כל הפרטים

שירותי לוגיסטיקה, הובלה, ציוד ומזון - המפקדים והרס"פים שבינינו כנראה מבינים את רמת ההשקעה, המאמץ והמורכבות שבהיבטים הללו. עד היום, אותם אנשים יצרו קשר עם המוקדים השונים של אגף הטכנולוגיה והלוגיסטיקה בשביל לקבל את המענה הנדרש. אבל היום, במהלך מהפכני במיוחד, אנחנו חושפים את הקמתו של המוקד האט"לי החדש, המאוחד והנגיש, שאוגר בתוכו את כל המידע והסיוע שהחייל בקצה צריך. או בשבילכם - מוקד "אט"ל איתך" 3653*.

"במסגרת שיפור המענה הלוגיסטי ליחידות הקצה בצה"ל, הוחלט על איחוד כלל המוקדים של אט"ל לכדי אחד - שמספרו 3653*", מציג סא"ל שחף וולך, ראש ענף המודלים, השיטות והתפיסות באגף. "בדרך החדשה נוכל לעזור בתחומי ההובלה הצבאית, המזון, הדלק, רשת החלפים, תיקוני קירור, נקודות כוכבים, הליסינג, הרישוי ותמיכה ב-ERP (המערכת לתכנון משאבי ארגון)".

סא"ל וולך מסביר כי בעבר עבד הגוף במספר מוקדים שונים שנגעו לתחומים רבים, אבל עם הזמן הבינו שצריך לשפר את חוויית המשתמש: "זה דבר שבהחלט אפשר לעשות באמצעות המשאבים העומדים לרשותנו כיום, אז לקחנו את כלל המוקדים של אט"ל, וקבענו נורמות שירות אחידות שבסופו של דבר יספקו סיוע בצורה המיטבית ביותר".

בימים אלה המוקד מופעל ע"י טלפון, ובהמשך יופיע בצורת יישומון עם מאפיינים ויכולות דיגיטליות כמו צ'אט בוט שייתן שירות מהיר ויעיל. "בעזרת איחוד המערכות, אנחנו יכולים להסתכל בצורה שלמה על היחידות, מהי מידת הצורך והביקוש שלהן, החלופה ועוד", מסיים סא"ל וולך. "אנחנו כאן לכלל המשרתים, גם אנשי מילואים שנדרשים לעזרה לוגיסטית, כמו אנשי לוגיסטיקה, טנ"א ורפואה בקצה, אנשי אג"ם ולוחמים מבצעיים".