צל"ש הוענק ללוחם "עוקץ" שנטרל את המחבל בחלמיש

19.09.17
מערכת את"צ

ציון לשבח מטעם מפקד אוגדת אזור יהודה ושומרון הוענק היום (שלישי) בטקס חגיגי לסמ"ר ע', לוחם יחידת "עוקץ" שנטרל את המחבל שחדר ליישוב חלמיש ורצח שלושה מבני משפחת סלומון.

בנוסף, הוענקה תעודת הערכה מיוחדת לקצין מיחידת דובדבן שהוביל את פקודיו במאות מבצעים לסיכול פיגועי טרור.

הטקס נערך במעלה אדומים במעמד מפקד פיקוד המרכז, אלוף רוני נומה, מפקד אוגדת אזור יהודה ושומרון, תת אלוף ערן ניב, ומפקד עוצבת "האש", תת אלוף אורי גורדין.

"במעמד חגיגי זה, הוענק צל״ש מפקד אוגדת יהודה ושומרון לסמל ראשון ע׳ ותעודת הערכה לאביו שמעון, על הגבורה ואומץ הלב שהפגינו בפיגוע הרצחני", אמר אלוף נומה. "במעשיו", המשיך אלוף פיקוד המרכז, "הפגין סמל ראשון ע' רוח לחימה, דבקות במשימה ומנע אסון כבד עוד יותר. צה״ל התברך בחיילים ובמפקדים, אמיצים ונאמנים שאהבת המולדת אהבת האדם ורעות בוערים בקרבם. רב סרן מ׳ הוא דוגמה לכך, זהו קצין מיחידת דובדבן שהוביל את פקודיו לפעול במאות מבצעים בהם סכלו טרור ופעלו לביטחון תושבי ישראל. ע׳ גם הוא דוגמה לכך".

במהלך דבריו פנה אלוף נומה גם לאביו של סמ"ר ע', שמעון: "גם אתה דוגמה לאזרחות למופת. לא נשארת בבית, יצאת, יזמת, ונתת דוגמה אישית לבנך. לך מוענקת תעודת הערכה כפולה הן - על תפקודך באירוע והן על הערכים אותם נטעת בבנך".

"בערב השנה החדשה, ובפתח חגי תשרי הרצון וההשראה לפגע לא פוחתים", הוסיף אלוף נומה והדגיש: "כוחותינו ימשיכו לפעול מדי יום לסיכול הטרור באמצעים סמויים וגלויים לשמירת ביטחון ואיכות החיים של תושבי ישראל".