צל"ש הרמטכ"ל לסיירת מטכ"ל ועיטור המופת ללוחם במ"מ

28.03.18
מערכת את"צ

עיטור המופת הוענק אתמול (שלישי) ללוחם במערך המבצעים המיוחדים באמ"ן. כמו כן הוענק צל"ש הרמטכ"ל לסיירת מטכ״ל וליחידות במערך המ"מ.

העיטור והצל"שים הוענקו בטקס שנערך במעמד הרמטכ"ל, רא"ל גדי איזנקוט, ראש אגף המודיעין היוצא, אלוף הרצי הלוי, מפקדי היחידות והלוחמים.

את עיטור המופת קיבל הלוחם, בין היתר על הישג מבצעי בולט ומשמעותי, ותרומה חשובה לביטחון מדינת ישראל. באותה פעילות מבצעית, הפגין הלוחם אומץ לב רב, מקצועיות, נחישות, תושייה ודבקות במשימה שראויים לשמש כמופת.

צל"ש הרמטכ"ל ניתן לסיירת מטכ"ל וליחידות במערך המבצעים המיוחדים על פעילות מבצעית תוך הפגנת אומץ לב, נחישות, תושייה ודבקות במטרה תוך סיכון חיים. תרומת המבצעים לאמ"ן, לצה"ל ולביטחון מדינת ישראל רבה מאוד.

"המבצעים של היחידות לאורך השנים", הדגיש הרמטכ"ל, "מאופיינים ביצירתיות, באומץ שמצוינות בו פעם אחר פעם היכולת המודיעינית, היכולת המבצעית, היכולת הטכנולוגית והיכולת האנושית, מה שמאפיין את כל המבצעים של היחידות לדורותיה".

"בכל זאת", המשיך רב אלוף איזנקוט, "אני חושב שבמבצע הזה היה דבר מה נוסף, הדבקות במשימה לאור המטרה והנחישות לבצע מבצע בתנאים מורכבים".

"בזכות הפעילות הזאת יש גם יכולת יוצאת דופן ברמה הטקטית, גם ברמה האופרטיבית וגם ברמה האסטרטגית. זה דבר שאנחנו פוגשים באופן שבו העליונות המודיעינית יוצרת לנו כמדינה וכצבא יכולת להתמודד עם הרבה מאוד אתגרים", הסביר הרמטכ"ל, "אני מצדיע ליחידות על הביצוע והתרומה לביטחון מדינת ישראל".