פרס הרמטכ"ל הראשון לחדשנות יוצא לדרך

לראשונה בצה"ל, יוענק פרס הרמטכ"ל לחדשנות בנובמבר 2020, במהלך שבוע היזמות הבינלאומי. כאן אתם נכנסים לתמונה - כלל המשרתים מדרגת טוראי ועד לדרגת סא"ל ועובדי צה"ל יכולים לקחת חלק, ולהציע רעיון לתוצר או תהליך חדשני שיביא להגברת האפקטיביות של צה"ל במגוון תחומים. אז איך נרשמים? מה מועד ההגשה? ומהם הקריטריונים לזכייה? כל הפרטים

17.08.20
מערכת את"צ

הגיתם או מימשתם רעיון פורץ דרך בצה"ל? מעוניינים להציע ולקדם תוצרים חדשניים? זו ההזדמנות שלכם - פרס הרמטכ"ל לחדשנות יוצא לראשונה לדרך.

על מנת להגיש מועמדות פנו עוד היום למובילי החדשנות ביחידה שלכם, שיסייעו לכם בתהליך. אם אתם לא מכירים אותם, אפשר גם לשלוח מייל לכתובת פרס הרמטכ"ל לחדשנות Ctrl+k ברשת סודי ביותר לקבלת פרטים מלאים.

במסגרת התהליך תידרשו לקבל אישור ממפקד/ת בדרגת תא"ל טרם ההגשה לוועדת השיפוט המטכ"לית. לאחר קבלת האישור, תתבקשו להגיש את הטופס הבא לכתובת המייל "פרס הרמטכ"ל לחדשנות" ברשת סודי ביותר, עד לתאריך 1 באוקטובר 2020.

בראש ועדת השיפוט המטכ"לית יעמוד רח"ט שילו"ח, ובוועדה ישולבו מומחי תוכן בהתאם למאפייני העבודות והתוצרים שיוגשו.

"התחרות מעניקה הזדמנות של ממש לכל משרת/ת בצה"ל להביא לידי ביטוי יוזמה אישית ועשייה חדשנית התורמת לאפקטיביות של צה"ל במגוון רחב של תחומי עיסוק", מצהירה רע"ן חדשנות בחטיבת שילו"ח, סא"ל מ', ומפרטת: "בין היתר, בתחומי הפעילות המבצעית, טכנולוגיה, בינה מלאכותית, פיקוד והדרכה ועוד".