מפקד חדש לחטמ"ר "יואב" - אל"ם איתמר דשל

12.09.21
מערכת אתר צה"ל

אל"ם איתמר דשל נכנס לתפקיד מפקד חטיבת "יואב" במקומו של אל"ם יוגב בר-ששת, אשר כיהן בתפקיד זה במהלך השנתיים האחרונות, ויתחיל בקרוב את תפקידו כסגן מפקד "עוצבת הפלדה". טקס חילופי המפקדים נערך הערב במחנה עוזיה, בראשות מפקד פיקוד הדרום, אלוף אליעזר טולדנו, ובהשתתפות מפקד "עוצבת אדום", תא"ל איציק כהן, מפקדים, חיילים, משפחות ומוזמנים נוספים.

"יוגב, לקחת את החטיבה בשנתיים האחרונות למסע אישי, מסע בו שיפרת את היכולת האפקטיבית של החטיבה לממש אחריותה תוך שידעת לכבד, לשתף, לתווך ולקשר את השותפים בגבול המזרחי והמערבי", אמר בנאומו מפקד עוצבת "אדום", תא"ל איציק כהן ובירך, "דשל, אתה קצין למדן, יסודי ואיכותי שאין לי ספק שבזכות תכונות אלו תדע להמשיך ולהוביל את העשייה בחטיבת יואב, כולנו יחד איתך במסע המשותף. מפקדים יקרים, נמשיך לממש את האחריות שלנו ביוזמה, ביצירתיות ובשותפות על מנת לחזק ולשמר את הביטחון בגבולותיה של האוגדה ופיקוד הדרום".


"התפקיד הזה והחטיבה הזו העבירו אותי שיעור גדול, הופכי, מנוגד ביותר ומשלים בצורה נפלאה: שיעור על עוצמתו המדהימה של האדם, לחולל שינוי במציאות כנגד כל הספקנים והנחות היסוד, שיעור על כוחה האדיר של הקבוצה ושל השותפות. דשל חברי, כיף שזה אתה, יש בך את כל מה שנדרש, כישרון, אהבת האדם, ניסיון מבצעי וערכים. מאחל לך הצלחה מעומק הלב", סיכם מפקד חטיבת "יואב" היוצא, אל"ם יוגב בר-ששת.