יום "צה"ל ברשות" בעיר דימונה

29.12.22
מערכת את"צ

יום "צה"ל ברשות" בעיר דימונה נערך אתמול (שלישי) בראשות הרמטכ"ל, רא"ל אביב כוכבי, ראש אגף כוח האדם, אלוף יניב עשור, ראש העיר דימונה, בני ביטון וכ-1500 מועמדים לשירות ביטחון מאזור העיר דימונה, ערד ירוחם והסביבה.

כחלק מיישום תכנית המודל הרשותי "לרשותכם", אותה מוביל אגף כוח האדם, באמצעות לשכות הגיוס ויחידת ההכנה לצה"ל התקיים יום מיוחד זה במטרה לחזק ולהעמיק את הקשר בין צה"ל לרשויות. בנוסף, היום מהווה אבן דרך משמעותית בקשר הייחודי בין הצבא למועמדים והופך את חווית הגיוס לנעימה ובטוחה יותר עבור המלש"בים הנרגשים.

"נוכחותכם פה מעידה על הנכונות שלכם להתגייס ולתרום, על הרצון של כל אחד מכם למצות את עצמו בדרך הטובה ביותר שיש בשירותו הצבאי", אמר הרמטכ"ל, "בעיניי, השירות הצבאי הוא חוויה משמעותית שתשפיע על כל החיים שלכם, על האישיות שלכם ועל הצלחותיכם בהמשך".

"הצבא הוא מקום אשר יפתח ויעצים אתכם", הוא המשיך, "אתם תגלו מה זו עבודת צוות, תנאי לחץ, תתנסו בפיקוד ובמנהיגות ותכירו אנשים ממגוון זהויות בחברה הישראלית שלא הכרתם לפני כן. כל מי מכם שרק יכול - תתגייסו לשירות קרבי, תתגייסו לשירות משמעותי. תתגייסו בתחושה של גאווה. אני סומך עליכם ומאמין בכם, שיהיה לכם בהצלחה".