אל"ם הרצל איסקוב מונה לראש מחלקת איכות וחוויית השירות

13.09.22
מערכת את"צ

היום התקיים דיון איוש בראשות מפקד זרוע היבשה במסגרתו מונה ראש מחלקת איכות וחוויית השירות באט"ל, אל"ם הרצל איסקוב. לפני מספר חודשים יצאה לדרך תוכנית ההשתנות, שמטרתה לשפר משמעותית את איכות וחווית השירות לחיילים תוך התאמת המענה לרוח התקופה, בדגש על הדרג הלוחם.

מדובר במינוי ראשון מסוגו בצה"ל, שמהווה אבן דרך משמעותית בהקמת מחלקת איכות וחווית השירות, כחלק מתוכנית ההשתנות של אגף הטכנולוגיה והלוגיסטיקה, וכחלק משיפור המענה למשרתי צה"ל בדגש על יחידות הקצה. מחלקת איכות וחווית השירות תוקם בתקופה הקרובה, והיא תכלול בתוכה יכולות אבחון, ניטור וחיזוי של שביעות רצון המשרתים ואיכות המענה, תוך טיפול רציף ומהיר בפערים העולים מהמשרתים.

תחת המחלקה יפעל ענף תנופ"ה, האחראי על הטמעת תפיסת איכות וחווית השירות, הגדרת מקצוע השירות ושיקוף תמונת המצב בשגרה לטובת מוקדי השתנות מקומיים ומערכתיים.

בענף תוקם יכולת אנליטיקה ומערכות מידע מתקדמות לשליטה בתמונת מצב המענה בכל רגע נתון בכל תחומי אט"ל. כמו כן הוקם מרכז שליטה ובו מפקדי זירות מקצועיים (רפואה, מזון, היסעים, ציוד, רכב ותשתיות) לטיפול בפניות המשרתים וזיהוי מגמות להשתנות מקומית ומערכתית.

צה"ל באמצעות אגף הטכנולוגיה והלוגיסטיקה ימשיך לפעול על מנת לאפשר למשרתי צה"ל את התנאים הטובים ביותר למימוש משימותיהם לשמירה על ביטחון המדינה ואזרחיה, מתוך המחוייבות העמוקה לגמול להם על מסירותם ועל אופן ביצוע תפקידם, תוך מימוש העיקרון של צה"ל כצבא העם.