הרמטכ"ל וראש אמ"ן קיימו 2 כנסי משרתי מילואים

18.05.23
מערכת את"צ

ראש המטה הכללי, רא"ל הרצי הלוי, קיים אמש (רביעי) שיח עם יותר מ-100 מפקדי חטיבות וגדודים במילואים מזרוע היבשה וחטיבות החי"ר. המפגש נערך במחנה "דיין" בגלילות.

"גייסנו במבצע האחרון אנשי מילואים רבים, בהיענות מלאה ועשיה יוצאת מן הכלל, בכל הזרועות, בכל הדרגות ובכל המקומות הנדרשים", אמר הרמטכ"ל למפקדים במהלך המפגש, "התייצבות גדודי המילואים גם לתעסוקה מבצעית באיו"ש מאוד מרשימה, הערכה רבה לכם ולכל החיילים שלכם. קשה לעשות זאת וזה מוערך מאוד". עוד הוסיף הרמטכ"ל כי "בשנתיים הקרובות נרצה להמשיך ולחזק את מערך המילואים."

בנוסף, התקיים אתמול (רביעי) כנס הצגת תוכנית עבודה של אגף המודיעין לשנת 2023 לקצונה הבכירה במילואים בראשות ראש אגף המודיעין, אלוף אהרון חליוה, עם משרתי מילואים של האגף מדרגת סא"ל ומעלה מכלל המערכים באגף. במפגש הביע ר' אמ"ן הערכה לתרומת אנשי המילואים לעשייה הכללית של צה"ל.

"אנחנו צריכים לשמור על צה"ל מכל משמר ומחלוקת, בעולמות המילואים, הקבע והסדיר", הצהיר ראש אמ"ן, "אתם, אנשי המילואים, מכל קצוות החברה הישראלית, מגיעים ומתייצבים באגף ולכולכם משימה אחת- הגנה על המדינה. אני מוקיר מאוד את העשייה שלכם, אנשי המילואים. מעריך את שאתם בוחרים ללבוש מדים כל פעם מחדש, להגיע ולשרת. על כן, אתם השותפים לכך שאגף המודיעין וצה"ל בכלל, יעמדו כצוק איתן מעל לכל מחלוקת."