אירוע "יחד יד ביד" התקיים השבוע להוקרת המשפחות השכולות

30.03.23
מערכת את"צ

אירוע "יחד יד ביד", אשר מטרתו להוקיר את המשפחות השכולות, התקיים השבוע (שלישי) בלונה פארק בתל אביב. באירוע נכחו ראש אגף כוח האדם, אלוף יניב עשור, ראש מערך הנפגעים, אל״ם רעות קורן ומפקדים מכלל החילות והחטיבות.

במסגרת היום, נפגשו כלל נציגי מערך הנפגעים ומפקדי החילות והחטיבות עם בני המשפחות השכולות, אחים שכולים ויתומי צה"ל, באירוע מיוחד שמטרתו לאפשר מפגש משותף של המשפחות והמפקדים.

האירוע מתקיים רגע לפני חג הפסח ובסמוך ליום הזיכרון, ומסמל את המחויבות והקשר העמוק של צה״ל עם המשפחות השכולות.

"משפחות שכולות יקרות, בזכות המסירות של האהובים שאיבדתן, ההורים, האחים והאחיות, בני ובנות הזוג- אנו יכולים לחיות במדינת ישראל בביטחה", הצהיר ראש אכ"א, אלוף יניב עשור, "המפגש המרגש אתכם היום, הוא הזדמנות להגיד לכם עד כמה אתם מהווים עבורנו, המפקדים, מקור כוח ועוצמה. אני מבטיח לכם שנמשיך לפעול בדרכם של יקיריכם ובשם כל מפקדי צה״ל מבקש להביע רגשות אהבה והערכה עצומה. נמשיך לעמוד לצדכם, לחבק לעטוף וללוות".

״כמדי שנה, קצת לפני ההתייחדות והגעגוע של יום הזיכרון, התכנסנו לאירוע מרגש המשקף את המחויבות למשפחות השכולות ואת הקשר האמיץ שלנו", אמרה רמ״ח נפגעים, אל״ם רעות קורן, "התרגשתי ממפגש המשפחות היקרות עם המפקדים וסגלי הנפגעים, וכמו תמיד יצאתי מחוזקת מהכוח והעוצמות הבלתי רגילות של המשפחות".