כוחות הביטחון עצרו 19 מבוקשים והחרימו אמל"ח בבית לחם

23.06.26
מערכת את"צ

כוחות צה"ל, שב"כ ולוחמי מג"ב איו"ש החלו במהלך הלילה (שלישי) במבצע נרחב לסיכול טרור בעיר בית לחם שבחטיבת עציון.

במסגרת המבצע, הכוחות סרקו כ-50 מבנים ועצרו 19 מבוקשים, ביניהם סוחרי ומבריחי אמצעי לחימה. בנוסף, הכוחות איתרו והחרימו נשק מסוג ‘M-16' לצד תחמושת וחלקי נשק. 

בפעילות נוספת בטולכרם שבחטיבת אפרים, נעצרו שני מבוקשים והוחרמו שני אקדחים לצד תחמושת. במקביל בחטיבת יהודה, הכוחות החרימו כלי נשק מאולתר מסוג 'קרלו'.

מתחילת שנת 2026, כוחות צה"ל החרימו יותר מ-250 נשקים ו-40 מחרטות לייצור אמצעי לחימה, כלי נשק ומטענים ברחבי יהודה ושומרון.